Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Συνέντευξη του Μιχάλη Βαρέλη στο doxagalias.blogspot.gr

Συνέντευξη στο επίσημο blog της Δόξας παραχώρησε ο νεοαποκτηθείς Ροδίτης τερματοφύλακας Μιχάλης Βαρέλης.
Μίλησε για την απόφαση του να δεχτεί την πρόταση της Δόξας ,τις εντυπώσεις από την ομάδα και την προετοιμασία ,τη συμπεριφορά της διοίκησης και των συμπαικτών του ,την πίστη του στον προπονητή ,καθώς και τους στόχους που έχει θέσει.
Αναλυτικά:

doxagalias.blogspot.gr: Κύριε Βαρέλη να σας ευχαριστήσουμε που δεχτήκατε να παραχωρήσετε συνέντευξη στο επίσημο blog της ομάδας. Τι σας έκανε να δεχτείτε την πρόταση της Γαλιάς?

Μ.Β.: Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μου δίνεται η δυνατότητα να "μιλήσω" με αυτή τη συνέντευξη. Η απόφαση μου να παίξω στη Δόξα έχει να κάνει με τον τρόπο προσέγγισης από τη Διοίκηση και τον προπονητή όπως επίσης και από τους στόχους που έχει θέσει η ομάδα. Δε σκέφτηκα πολύ για να πω το "ναι". Αποφάσισα γρήγορα. Είχα ακούσει τα καλύτερα για την ομάδα και τον προπονητή. Ξέρω ότι έχω έρθει σε ένα υγιές σωματείο ,ένα από τα πιο νοικοκυρεμένα στο Νομό Ηρακλείου.


doxagalias.blogspot.gr: Πως πάει η προετοιμασία μέχρι στιγμής?

Μ.Β.: Η προετοιμασία πηγαίνει αρκετά καλά ,βλέπω όλα τα παιδιά να δείχνουν μεγάλη θέληση. Εγώ είχα πάρει μερικές μέρες άδεια και η δική μου "πρώτη" ήταν την προηγούμενη Δευτέρα. Έχουμε ακόμη ένα μήνα να δουλέψουμε και να είμαστε έτοιμοι στην αρχή του πρωταθλήματος.


doxagalias.blogspot.gr: Πως σας φαίνονται οι νέοι σου συμπαίκτες ,ο πρόεδρος της ομάδας και ο προπονητής?

Μ.Β.: Δεν έχω γνωριστεί ακόμα πολύ καλά με τα παιδιά ,αλλά από την πρώτη στιγμή νιώθω σε οικείο περιβάλλον και όσο περνάει ο καιρός θα είμαι ακόμα καλύτερα. Ο πρόεδρος κ. Καμπουράκης από την πρώτη στιγμή μου έδειξε πόσο σοβαρός και έντιμος άνθρωπος είναι ,με έκανε να καταλάβω ότι θα με βοηθήσει σε ότι θέμα έχω πρόβλημα. Είναι άνθρωπος με αρχές και χαίρομαι που συνεργάζομαι μαζί του έμμεσα. Όσον αφορά τον προπονητή κ. Καργιωτάκη έχω ακούσει τα καλύτερα ,έχουμε μιλήσει αρκετές φορές πριν έρθω στην ομάδα είναι σοβαρός ,έξυπνος και επαγγελματίας.


doxagalias.blogspot.gr: Τι στόχους έχεις θέσει για τον εαυτό σου αλλά και για την ομάδα τη φετινή σεζόν?

Μ.Β.: Οι δικοί μου στόχοι είναι να δουλέψω από την προετοιμασία μέχρι το τέλος και να πάρω όσο περισσότερα παιχνίδια μπορώ στα πόδια μου. Θέλω να καθιερωθώ στην ομάδα και μέσω της Δόξας να κερδίσω μια μεταγραφή σε επαγγελματικό επίπεδο. Όσο για την ομάδα θα ήθελα να κάνουμε μια καλή πορεία στο Κύπελλο και στο πρωτάθλημα και να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Θα δώσουμε ότι μπορούμε και στο τέλος της χρονιάς θα κάνουμε ταμείο.


doxagalias.blogspot.gr: Κλείνοντας υπάρχει κάποιο άτομο το οποίο θα ήθελες να ευχαριστήσεις?

Μ.Β.: Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου καταρχάς και τους φίλους μου K.Κανάκη ,M. Κανάκη και Π.Χούλη για την στήριξη τους σε ένα πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε λίγο πριν έρθω στην προετοιμασία της ομάδας.


doxagalias.blogspot.gr: Να ευχηθούμε καλή συνέχεια στις προετοιμασία και στην αγωνιστική σεζόν ,χωρίς τραυματισμούς.

Μ.Β.: Να στε καλά.Ευχαριστώ πολύ. Καλή συνέχεια και σε σας στο doxagalias.blogspot.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου