Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Συνέντευξη της Ελένης Χαραλαμπάκη στο doxagalias.blogspot.gr

Συνέντευξη στο επίσημο blog της Δόξας παραχώρησε η εκπρόσωπος τύπου της ομάδας στην ΕΠΣΗ ,καθώς και σύζυγος του προέδρου ,Ελένη Χαραλαμπάκη.
Μίλησε για τους λόγους που αποφάσισε να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο ,για τον προπονητή της ομάδας ,τον πρόεδρο και παράλληλα ευχαρίστησε όλο τον κόσμο που βρίσκεται δίπλα στη Δόξα Γαλιάς.
Αναλυτικά:

doxagalias.blogspot.gr: Κύρια Χαραλαμπάκη να σας ευχαριστήσουμε καταρχάς που δεχτήκατε να ''μιλήσετε'' στο επίσημο blog της ομάδας. Ποιοι ήταν οι λόγοι που σας ώθησαν να ασχοληθείτε με το χώρο του ποδοσφαίρου.?

Ελ.Χ..: Να είστε καλά. Να σας ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου ,που μου δίνεται αυτή η ευκαιρία. Αν πριν μερικά χρόνια κάποιος μου έλεγε ότι θα ασχοληθώ ενεργά με το ποδόσφαιρο, είμαι σίγουρη ότι θα τον κορόιδευα. Η μόνη σχέση που είχα με το ποδόσφαιρο ήταν να παρακολουθώ την ομάδα στην οποία πίστευα και πιστεύω από μικρή τον Παναθηναϊκό ,κυρίως μέσα από την τηλεόραση ,όπως επίσης και κάποια εντός έδρας παιχνίδια τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ. Η "πρώτη επαφή" με το τοπικό ποδόσφαιρο ήρθε πριν τέσσερα χρόνια ξεκινώντας αρχικά ως χορηγός της Δόξας.
Πέρυσι ήταν η πρώτη σεζόν που ο σύζυγος μου διετέλεσε Πρόεδρος της ομάδος. Ανέλαβε τα ηνία του σωματείου σε μια χρονική περίοδο όπου η ομάδα είχε κάποια "προβλήματα" όπως όλα τα σωματεία άλλωστε. Θεώρησα και θεωρώ αυτονόητη την στήριξη μου στο πρόσωπο του ,στην όποια ενασχόληση του ,είτε αυτό λέγεται ποδόσφαιρο ,είτε λέγεται μπάσκετ ,είτε λέγεται βόλεϋ ,και ούτω καθεξής. Κάποια στιγμή κατηγορήθηκα για αυτό ,με εκφράσεις του τύπου "ότι αποτελώ κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του συζύγου μου ,ότι οδηγώ το σύζυγο μου στον όλεθρο" ,από παράγοντες που μάλλον δεν τους στήριζαν οι σύζυγοι τους ,δεν μπορώ να δώσω άλλη εξήγηση.! Δυστυχώς για κάποιους και ευτυχώς για κάποιους άλλους λειτουργούμε έτσι εδώ και 13 χρόνια τόσο στην προσωπική μας ζωή όσο και στην επαγγελματική και δεν θα το αλλάξουμε αυτό για το ποδόσφαιρο.


doxagalias.blogspot.gr: Τι πιστεύετε ότι έφταιξε την περσινή σεζόν και η ομάδα υποβιβάστηκε ,παρόλο που είχε ένα πολύ αξιόλογο ρόστερ.?

Ελ.Χ..: Η περσινή χρονιά ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για μένα ,ένα γερο χαστούκι. Αλλά τώρα πια βλέποντας τα πράγματα πιο ψύχραιμα θεωρώ ότι ήταν συνάμα και μεγάλο σχολείο.! Κατάλαβα ότι στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχει λογική ,ότι καμιά φορά δεν φτάνει να έχεις μόνο καλούς ποδοσφαιριστές για να πάει μια ομάδα καλά ,αλλά είναι συνδυασμός αρκετών πραγμάτων.
Έτσι λοιπόν ,το "γλυκό δεν έδεσε" πέρυσι.!


doxagalias.blogspot.gr: Με βάση τα λάθη της περσινής σεζόν ,πως πορευτήκατε στο σχεδιασμό της ομάδας για φέτος.?

Ελ.Χ..: Φέτος ξεκινήσαμε βάζοντας εξαρχής ως στόχο την άνοδο της ομάδος και την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Εδώ θα ήθελα να πω και δημόσια ένα "μεγάλο ευχαριστώ" στα παιδιά που εμπιστεύτηκαν την φετινή διοίκηση και τον Πρόεδρο προσωπικά ,και τα οποία από μεγαλύτερες κατηγορίες ,χωρίς ίχνος βεντετισμού και υπεροψίας ήρθαν στην A2 ΕΠΣΗ.
Κατάφεραν να γίνουν μια οικογένεια και μέσα από σκληρή δουλειά σε συνεργασία πάντα με τον προπονητή τους ,κ. Λάκη Καργιωτάκη να επιτύχουν όλοι μαζί τον στόχο που είχε θέσει η φετινή διοίκηση. Είναι άξια ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ.!!


doxagalias.blogspot.gr: Πείτε μας λίγα λόγια για τον προπονητή της ομάδας κ. Καργιωτάκη.

Ελ.Χ..: Θα ήταν θράσος από μέρους μου να μιλήσω εγώ για την προπονητική ιδιότητα του Λάκη.
Ο άνθρωπος αυτός έχει διαγράψει την δική του πορεία τόσο ως ποδοσφαιριστής όσο και ως προπονητής.
Μιλάνε τα αποτελέσματα γι αυτόν. 17 σερί νίκες. Άνοδος της Δόξας στην Α1 ,επτά αγωνιστικές πριν τελειώσει το πρωτάθλημα και κατάκτηση της φετινής κούπας. Αυτό που μου έκανε εξαρχής μεγάλη εντύπωση στο Λάκη είναι ότι κατάφερε από πολύ νωρίς να κερδίσει την εμπιστοσύνη ,το σεβασμό και την εκτίμηση των "ποδοσφαιρικών του παιδιών" και εγώ το θεωρώ χάρισμα αυτό σε έναν άνθρωπο. Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που τον έχω γνωρίσει ως άνθρωπο αυτόν και την οικογένεια του.


doxagalias.blogspot.gr:  Τι έχετε να πείτε για τον πρόεδρο και σύζυγο σας κ. Καμπουράκη.?

Ελ.Χ..:  Για τον Πρόεδρο τι να πω..!! Μπορεί να ακουστεί λίγο εγωιστικό αυτό που θα πω ,αλλά ίσως να είμαι από τους λίγους έως ελάχιστους ανθρώπους που μπορούν να μιλήσουν γι αυτόν ,γιατί τυγχάνει να γνωρίζω από "πρώτο χέρι" την αγάπη του γι αυτήν την ομάδα ,τις αγωνίες του ,τις ανησυχίες του ,τον χρόνο και τον κόπο που διαθέτει. Είναι δύσκολο πράγμα να είσαι παράγοντας. Χρειάζεται να έχεις αποθέματα ψυχικά ,αποθέματα χρόνου που πολλές φορές μπορεί να στερείς και από την προσωπική σου ζωή και φυσικά για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας αποθέματα οικονομικά ανάλογα πάντα με τους στόχους και τις φιλοδοξίες που έχεις για την ομάδα σου.
Παράγοντας δεν γεννιέσαι αλλά γίνεσαι ,αρκεί να μαθαίνεις μέσα από τα λάθη σου.
Ήμουν και είμαι περήφανη γι αυτόν ,ελπίζω να παραμείνει αληθινός και να μην το αλλάξει αυτό για το ποδόσφαιρο.!


doxagalias.blogspot.gr:  Τι άλλο θα θέλατε να προσθέσετε.?

Ελ.Χ..:  Καταρχήν θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σένα Νίκο ,σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.!! Ίσως πολλοί να μην ξέρουν ότι ζεις και εργάζεσαι στην Αθήνα ,παρόλα αυτά η αγάπη για τον τόπο καταγωγής σου και το ποδόσφαιρο σε ώθησε στο να μας βοηθήσεις.!
Αποτελείς παράδειγμα προς μίμηση και ζωντανή απόδειξη πως όταν θέλεις πραγματικά να βοηθήσεις μια κατάσταση ,η απόσταση δεν μετράει.
Για άλλη μια φορά σε ευχαριστώ και εκ μέρους όλου του Δ.Σ. για την άψογη συνεργασία που είχαμε και σε περιμένουμε στην απονομή.
Έχεις μερίδιο στην φετινή επιτυχία της ομάδος.!
Επίσης τελειώνοντας ,θα ήθελα να ευχαριστήσω τους χορηγούς της ομάδας μας ,που για άλλη μια δύσκολη οικονομικά χρονιά ήταν στο πλευρό μας ,τους φιλάθλους μας ,τον Πρόεδρο του Ζαρού κ.Σταματάκη για την  παραχώρηση του γηπέδου αφιλοκερδώς για όσο καιρό είχαμε πρόβλημα καθώς και τον φροντιστή της ομάδος του Ζαρού κ Βλαδίμηρο για την άψογη φιλοξενία.
Ακόμα ,τον γιατρό της ομάδος κ. Τζοάνο ,και κάποιους ανθρώπους που βρίσκονται εξωδιοικητικά και  οι οποίοι παρά τον υποβιβασμό της Δόξας πέρυσι ,παρέμειναν στο πλευρό μας και μας βοήθησαν όπως μπορούσε ο καθένας.
Μερικοί από αυτούς είναι: ο Αλέξης Δημητρίου, ο Μιχάλης Μπικάκης με την σύζυγο του Ελένη Λαμπροπούλου ,ο Παύλος Νικολούδης και ο πρώην Πρόεδρος της ομάδος και νυν αντιπρόεδρος στον Οργανισμό Άθλησης του Δήμου Φαιστού ,Μακρυδάκης Ζαχαρίας.


doxagalias.blogspot.gr: Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την αναφορά στο πρόσωπο μου. Με τη σειρά μου νιώθω κι εγώ τυχερός που έχω ένα μερίδιο στην επιτυχία της ομάδας ,γράφοντας μέσα από το "doxagalias.blogspot.gr" και προσπαθώντας να γίνει περισσότερο γνωστή η ομάδα της Δόξας.
Να είστε καλά και σας εύχομαι πάντα επιτυχίες ,προσωπικές ,επαγγελματικές και αγωνιστικές.
Με εκτίμηση,
Νίκος Σταθοράκης







1 σχόλιο:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΔΟΞΑ ΓΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΟ ΤΗΣ ΣΤΗΝ Α1,ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ,ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ,ΣΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ,ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ,ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΑΝΟΔΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ doxagalias.blogspot.gr ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ.ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ[Σύμβουλο της ομάδας}ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΔΟΞΑ ΓΑΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή