Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Συνέντευξη του Νίκου Κουτσάκη στο doxagalias.blogspot.gr

Συνέντευξη στο επίσημο blog της Δόξας παραχώρησε ο δεξιός οπισθοφύλακας της ομάδας Νίκος Κουτσάκης.
Μίλησε για τον σοβαρό τραυματισμό του ,τις εντυπώσεις από την ομάδα ,τη συμπεριφορά της διοίκησης και των συμπαικτών του ,καθώς και την πίστη του στον προπονητή.
Αναλυτικά:


doxagalias.blogspot.gr: Κύριε Κουτσάκη να σας ευχαριστήσουμε που δεχτήκατε να παραχωρήσετε συνέντευξη στο επίσημο blog της ομάδας. Ήσασταν ο μεγάλος άτυχος της φετινής σεζόν καθώς σε ένα φιλικό της προετοιμασίας τραυματιστήκατε σοβαρά στους χιαστούς. Πως ήταν η συγκεκριμένη στιγμή?

Ν.Κ.: Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μου δίνεται η δυνατότητα να "μιλήσω" με αυτή τη συνέντευξη. Ήταν στο τελευταίο φιλικό της προετοιμασίας με αντίπαλο τον Ψηλορείτη. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι είχα την ατυχία να τραυματιστώ στους χιαστούς και να τεθώ νοκ-άουτ για σχεδόν ολόκληρη τη σεζόν. Εκείνη τη στιγμή ένιωσα αρκετά άσχημα ,όμως τώρα που βλέπω τον εαυτό μου και επανέρχεται σιγά σιγά ,νιώθω πολύ καλύτερα.


doxagalias.blogspot.gr: Πως πάει η ανάρρωση σας και πότε σας έχει ορίσει επιστροφή στα γήπεδα ο γιατρός?

Ν.Κ.: Παρότι στην αρχή ταλαιπωρήθηκα αρκετά από πόνους στο γόνατο ,με τη στενή παρακολούθηση του γιατρού και τις κατάλληλες οδηγίες του έχω δει πολύ μεγάλη βελτίωση. Μετά από ένα μήνα καθημερινών φυσιοθεραπειών ,ξεκίνησα γυμναστήριο με στόχο την ενδυνάμωση του ποδιού. Ο γιατρός ελπίζει ότι μετά από μεγάλη προσπάθεια ενδυνάμωσης ίσως προλάβω κάποια ματς της φετινής σεζόν. Πλέον μετράω αντίστροφα το χρόνο για την επιστροφή μου στους αγωνιστικούς χώρους.


doxagalias.blogspot.gr: Πως βλέπετε την πορεία της ομάδας φέτος?

Ν.Κ.: Η Δόξα είναι αναμφισβήτητα η καλύτερη ομάδα της κατηγορίας. Η ποιότητα των παικτών ,η μεγάλη εμπειρία του προπονητή στο χώρο και η άψογη συμπεριφορά και συνεργασία του προέδρου έχει ως αποτέλεσμα η ομάδα να πρωταγωνιστεί. Η πορεία της είναι εξαιρετική πράγμα που αποτυπώνεται στο βαθμολογικό πίνακα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι με τον κ. Καργιωτάκη στον πάγκο ,η ομάδα έχει ένα τέτοιο σερί. Επισφράγισμα αυτής της εξαιρετικής πορείας ,αποτελεί η άνοδος στην Α1 ΕΠΣΗ ,8 αγωνιστικές πριν το φινάλε.


doxagalias.blogspot.gr: Λίγα λόγια για τη συμπεριφορά των συμπαικτών προς το πρόσωπο σας.

Ν.Κ.: Η συμπεριφορά των συμπαικτών μου είναι εξαιρετική και από την αρχή υπήρχε ενδιαφέρον για την εξέλιξη της υγείας μου. Με αρκετούς από αυτούς έχω αγωνιστεί παλαιότερες χρονιές και ανυπομονώ να αποθεραπευτώ και να τα πω μαζί τους τον αγωνιστικό χώρο.


doxagalias.blogspot.gr: Κάτι τελευταίο το οποίο θα θέλατε να προσθέσετε.

Ν.Κ.: Έχω να πω 3 πολύ μεγάλα "ευχαριστώ". Αρχικά στον πρόεδρο της ομάδας κ. Γεώργιο Καμπουράκη ,ο οποίος με τη γυναίκα του κ. Ελένη Χαραλαμπάκη ήταν και είναι δίπλα μου σε όλα. Από τη στιγμή του τραυματισμού ,τη μετάβαση στην Αθήνα για την επέμβαση ,την αποθεραπεία μου ,έως και σήμερα. Πραγματικά τους ευχαριστώ πολύ για το απεριόριστο ενδιαφέρον και την αξιοθαύμαστη συμπεριφορά τους. Επίσης στο γιατρό που με εγχείρησε κ. Γεώργιο Τζοάνο ,ο οποίος πραγματοποίησε μια εξαιρετική επέμβαση για το γόνατο μου.


doxagalias.blogspot.gr: Σας ευχαριστούμε για το χρόνο σας. Καλή συνέχεια και επιτυχία στους στόχους σας.

Ν.Κ.: Να είστε καλά.Καλή δημοσιογραφική συνέχεια σε σας και στο doxagalias.blogspot.gr








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου